28 februari 2012

Mama geeft je vleugels!


Een nieuwe missie stond klaar: de restjeskast dringend recycleren! De vuilbak inkieperen is niet altijd een optie, dus werd het een nieuw project: een uiltjespakje...
Meijra houdt ervan om rond te lopen met haar pimpampoenvleugeltjes. Bij deze opdracht  creëeren we er uiltjesvleugeltjes bij!
Inspiratie vond ik bij deze creatieve dame.

Wat ik niet zag zitten, is een sluiting rond haar nek. Ten eerste omdat het gemaakt is uit fleece en sweater-stof en dat nogal zwaar is, ten tweede omdat er nogal rap getrokken wordt bij het spelen en de kans er ook in zit om ergens te blijven steken.
Daarom zette ik met elastiek haar polsen vast en ook een elastiek rond haar bovenarmen. Deze zou ik nog wat verder vast kunnen maken zodat hij wat minder valt. In het midden heb ik de 2 stofjes direct vastgemaakt (ipv de originele bies), en hou hem vast met een veiligheidsspeld aan haar trui.

Een verder resultaat met een fotoshoot volgt!

Geen opmerkingen: