23 februari 2012

Burned.....

Meijra vond het wel heel erg leuk, de haard die lekker warm staat te branden. Ook de ontdekking dat warmte haar deken warm maakt, was een leuk idee. Het feit dat warmte ook gevaarlijk kan zijn, was haar duidelijk ontgaan. Ons dekentje was plots aan het glashaard gebrand. Gelukkig heeft mama een creatieve oplossing en fleuren 2 bloemen ons dekentje nu op:


Eerst bekeek ik de grootte van het aangetaste gebied, daarna knipte ik de vorm uit de reclameblaadjes die naast me lagen, wanneer ik mezelf verzekerde dat het zou passen, knipte ik het dubbel uit de fleece. Om hem erop te zetten, zette ik mijn machine op de grootste zigzag die ik maar kon. Fleece op fleece is heel gemakkelijk te zetten! Grote controle over de stof doordat de fleece op elkaar plakt. Een aanrader om zelf te proberen!

Geen opmerkingen: