5 november 2011

Een weekje eruit

In de herfstvakantie, steeds na mama haar verjaardag, zijn we naar Center Parcs geweest, samen met oma en opa van Stimpy, tante Jill, nonkel Arn en Rien. Door het park liepen hertjes los, dus het was wel even schrikken de eerste keer toen er zo'n beest naar binnen zat te kijken 's avonds. We hebben er heerlijk kunnen spelen in de golven van het zwembad, lekker gegleden van de glijbanen, aromatherapie gedaan in het geurende bad, de kinderboerderij bezocht, het indoor-speelparadijs, een schilderij gemaakt in de kids-club... Kortom een leuk weekje-uit voor het hele gezin! Bedankt oma en opa!

Wat Meijra kan, kan ik ook!
Daar wonen de kaboutertjes!

Samen sterk!
Prinses Meijra

3 op een rij, elk z'n specialiteit.

Waauw! Al die blokjes voor mij alleen :-)
Wat Amber kan, kan ik ook!
Heb ik al gezegd dat ik graag torens bouw?

Geen opmerkingen: