18 januari 2011

Potloden-of stiften- rol


Ik was hem al begonnen, de fameuze kleurpotlodenrol. Heel wat restjes heb ik verknipt om in elkaar te puzzelen. Het linnen opzij was wel heel erg dik, té dik voor de naaimachinenaald! Wel twéé heb ik eraan verloren... Wist ik toen veel dat er een knopje was om de dikte van de stof aan te passen aan die machine. Wel, dat is er dus! Met een klein hartje begin ik te stikken, en hoera! Mijn machine laat me winnen! Geen kapotte naalden, wél een stik :-) Ziehier het resultaat:  
Om te zien hoé ik hem maak, moet je bij mme Zsazsa zijn!

3 opmerkingen:

Kristien Bulcke zei

amai het resultaat mag alweer gezien worden!

Stefanie Brunet zei

echt leuk! en zo creatief dat jullie allemaal zijn!

Jannes Braet zei

hèèl mooi

en heeft meira veel pakjes kunnen open doen?