15 november 2010

Amber 8 maanden

Amber is geen kleine pruts meer! ja ok toch wel, maar in 8 maandjes tijd ben ik al veel gegroeid en gebloeid. Ongelooflijk, bijna even lang op de wereld als in mama haar buik.
Sandra van de creche boft maar al te graag met mij "waren ze maar allemaal zoals Ambertje! Ze klaagt zij nooit en ze lacht dan zo mooi, kijk hoe ze lacht! en haar bordje mooi uitgegeten" Mama stráált met zo'n dochter! Ik probeer te kruipen, maar het lukt me nog niet helemaal om al zittend naar de kruip-stand te komen. Ik zit mooi neer, en ik heb gemerkt als ik met mijn handen zwaai, dat ik dan ook vooruit kom! Ik voel me helemaal in mijn nopjes als mijn zus en mama zingen en dansen. Aan tafel heb ik zondag de eerste keer stukjes gekregen: banaan en gepelde mandarijn, lekker! Als mama haar vinger uitsteekt weet ik dat ik die richting uit moet kijken en dat ze dat niet doet om haar vinger te tonen. Ik geef natte kussen als ik je graag zie, ik brabbel erop los "babbaba" en ik gil als ik iets super vind!

1 opmerking:

Saïda zei

Leuk dat jullie opnieuw 'online' zijn! Zo kunnen we de avonturen van jullie twee schatten volge