8 januari 2009

happy 2009

wie mij een beetje opvolgt weet dat ik nieuwe moves ontwikkeld hebt die je kan bewonderen in het filmpje dat mama ge-upload heeft hierboven. voor de rest draai ik graag van mijn buik naar mijn rug sssst ik doe dat graag als ik een nieuwe pamper krijg of mijn kleertjes moet aandoen. als ik mijn zinnetje niet krijg probeer ik mijn willetje door te drijven door een beetje te roepen.. maar ik ben toch nog altijd heel flink! naar nieuwe mensen lach ik niet zo snel, maar als je me kan verleiden tot een lachje dan ben je m'n maatje en tetter ik erop los. onlangs zei ik tegen mama "amma" en papa was een dagje "appa". ook "dadda" doe ik graag en zwaai dan eens met mijn handje. ik sta supergraag op mijn voeten en kan mij al rechttrekken. voor alle andere details zal je me live moeten ontmoeten want het moet toch nog een beetje een surprise zijn wat ik allemaal in petto heb. dus bij deze: dadda!

http://picasaweb.google.com/meijra.brunet/Happy2009#

2 opmerkingen:

Saïda zei

Amai MEIJRA kruipt al super goed!

Saïda zei

Fotootjes van Meijra en Marth: http://family.zwitsal.be/marthvernieuwe